2011-07-24

カレーライス(Curry with Rice)

ネットで購入したお米が今日届いたので今日はカレーにしました。本当に安かったのでドキドキしながら食べたのですが、まあまあでした。10キロ2500円だったので本当に安いですよね。20キロも買ってしまったので美味しくなかったらどうしようと心配しましたが、どうやや普通に食べれそうです。カレーはいつも作り置きしているので、冷凍しておいたものを使いました。サラダは昨日の味噌ラーメンのトッピングに使った残り物を。作り置きと残り物だけでしたので本当に簡単なランチでした。

I ordered some rice online, and they arrived today. They were so cheap, so I was wondering how good they were. Curry is always a nice and easy way to see how good they are, so I heated up some curry that I had in stock, and served it with some veggies that were left over from yesterday's miso ramen.


材料 Ingredients

ご飯(Rice)2杯分(250g)¥70($0.70)
カレー(Curry)作り置き(Stock)
サラダ(Salad)昨日の味噌ラーメンの残り物(Left Over from Yesterday's Ramen)

合計(Total)¥170($1.70)
¥100調味料代として加算しています♪ I put an extra dollar for seasonings and condiments that I didn't calculate above.


ランキングに参加しています。できればクリックしてください。
Please click the button above to support my blog. It's just a way of tracking the number of visitors here.

0 件のコメント:

コメントを投稿